Pomoć pri kupovini

 

 

OPIT COMPANY d.o.o. se obavezuje na privatnost Vaših ličnih podataka koji će biti korišćeni isključivo u svrhe kupovine na našem web sajtu.

Prilikom pregleda primetićete da pored svakog pojedinacnog proizvoda postoji dugme „Dodati u korpu“. Kada kliknete to dugme bićete obavešteni da se proizvod nalazi u Vašoj korpi. Moguće je više puta dodati isti proizvod u korpu.

U svakom trenutku omogućen Vam je pregled svih proizvoda koje želite da kupite. Jednostavnim klikom na ikonicu korpe u gornjem desnom uglu sajta ili na dugme “Pogledaj korpu” koja se nalazi na traci za poruke iznad proizvoda, otvara se stranica na kojoj su prikazani svi proizvodi spremni za kupovinu. Veoma lako možete obrisati proizvode iz korpe ili povećati tj. smanjiti broj željenih proizvoda.

Kada ste spremni da izvršite kupovinu potrebno je samo da na stranici korpa izaberete način preuzimanja proizvoda I kliknete dugme „Nastavite sa plaćanjem“. Nakon toga je neophodno da popunite polja označena crvenom zvezdicom I odaberete jedan od ponuđenih modela plaćanja. Kada ste to završili, jednostavnim klikom na dugme “Naručite” potvrđujete Vašu porudžbinu, a na ekranu se pojavljuje potvrda da ste uspešno poručili željene artikle sa svim detaljima kupovine.

Ukoliko ste se predomislili u vezi sa kupovinom i želite nešto da promenite, jednostavno nas možete obavestiti e-mailom na adresu shop@opitrasveta.rs, gde ćete upisati broj porudžbenice i detalje promene. Na taj način je Vaša porudžbina kompletirana i možete da očekujete da Vas u roku od 24 sata kontaktira naš operater zadužen za internet prodaju.

Sve cene na ovom sajtu iskazane su u dinarima. PDV je uračunat u cenu. Ne garantujemo da su sve informacije i fotografije artikala na ovom sajtu u potpunosti ispravne. Svi artikli prikazani na ovom sajtu su deo naše ponude i ne podrazumeva se da su svi dostupni u svakom trenutku na našem lageru. Trenutnu raspoloživost možete proveriti pozivom na telefone
+381 11 2283082 | +381 69 3504585, ili putem e-maila shop@opitrasveta.rs.

 

Internet kupovina

 

 

Plaćanje preko računa prilikom Internet kupovine:

Svoju narudženicu možete platiti direktnom uplatom na naš račun. Uputstvima za uplatu izabranih proizvoda dobićete na e-mail koji ste uneli prilikom registracije.
Svoju narudženicu možete platiti direktnom uplatom na naš račun standardnim nalogom za uplatu u bilo kojoj pošti ili banci na teritoriji Srbije, ili putem interneta ukoliko imate pristup svom računu (e-banking). Informacije koje su Vam potrebne da izvršite uplatu su:

Opit company doo
Jurija Gagarina 28, 11073 Beograd
PIB: 102725150
Matični broj: 17461451
Broj računa: 170-3617-27 Unicredit banka

Napomena:
Prilikom popunjavanja naloga za uplatu, kao svrhu uplate upisati “Kupovina preko interneta”, model ostaviti blanko, a u poziv na broj upisati broj porudžbenice.

 

Plaćanje pouzećem (plaćanje prilikom isporuke robe):

Kod plaćanja pouzećem, naručenu robu plaćate kuriru gotovinom prilikom isporuke.

 

Dostava

 

Vršimo isporuku od vrata do vrata za sve porudžbine na teritoriji Srbije u saradnji sa kurirskom služom D Express. Ukoliko porudžbina prelazi iznos od 10.000 dinara, usluga se ne naplaćuje.

Isporuka porudžbina čija je vrednost niža od navedenog iznosa biće naplaćena po važećem cenovniku kurirske službe D Express koji zajedno sa uslovima možete pogledati ovde.

Odustanak

 

Obaveštavamo Vas da se prema Zakonu o zaštiti potrošača kupovina preko internet stranice www.opitrasveta.rs smatra prodajom na daljinu.

Zakon za slučaj prodaje na daljinu ustanovljava pravo kupca, koji se smatra potrošačem (fizičko lice koje proizvod kupuje radi namirenja svojih individualnih potreba, a ne radi obavljanja profesionalne delatnosti), da odustane od ugovora u roku od 14 dana od dana kada mu je proizvod predat u državinu, odnosno u državinu lica koga je kupac odredio, a nije prevoznik. Prilikom odustanka kupac može, ali ne mora da navede razloge zbog kojih odustaje.

Kupac je dužan da proizvod vrati bez odlaganja, a najkasnije u roku od 14 dana od dana kada je poslao obrazac za odustanak. Po isteku roka od 14 dana od dana kada je poslao odustanak, proizvod se više ne može vratiti.

Moguće je vratiti samo proizvode koji su nekorišćeni, neoštećeni i u originalnoj ambalaži, sa svim dodacima i propratnom dokumentacijom (garantni list, uputstva, itd.), pri čemu se mora priložiti i originalni fiskalni isečak.

Po prijemu proizvoda, utvrdiće se da li je proizvod ispravan i neoštećen. Kupac odgovara za neispravnost ili oštećenje proizvoda koji su rezultat neadekvatnog rukovanja proizvodom, tj. kupac je isključivo odgovoran za umanjenu vrednost proizvoda koja nastane kao posledica rukovanja robom na način koji nije adekvatan, odnosno prevazilazi ono što je neophodno da bi se ustanovili njegova priroda, karakteristike i funkcionalnost. Ukoliko se utvrdi da je nastupila neispravnost ili oštećenje proizvoda krivicom kupca, odbiće se vraćanje proizvoda i isti će mu biti vraćen na njegov trošak.

Iznos novca se kupcu vraća po prijemu proizvoda, i nakon što se utvrdi da je proizvod neoštećen i ispravan.

Trgovac je dužan da potrošaču bez odlaganja vrati iznos koji je potrošač platio po osnovu ugovora, a najkasnije u roku od 14 dana od dana prijema izjave o odustanku.

Za dodatne informacije možete nas kontaktirati na shop@opitrasveta.rs.

 

Garancije

 

Zakonom o zaštiti potrošača Trgovac je odgovoran za nesaobraznost robe, po ugovoru, koja se pojavi u roku od 24 meseca od kupovine robe. Za robu čiji je period saobraznosti duži od 24 meseca, Trgovac je dužan da izda garantni list dobavljača. Trgovac je dužan da u slučaju nesaobraznosti robe o svom trošku obezbedi servisiranje iste.

Garancija na saobraznost artikala koji se smatraju potrošnom robom može biti manja od 24 meseca. U takve artikle spadaju baterije za uređaje, inkadescentne, halogene, živine, natrijum, fluoroscentne sijalice…

Pravo na reklamaciju i besplatno servisiranje od strane Trgovca kupac gubi u slučaju neadekvatnog rukovanja uređajem i njegovim korišćenjem koje nije u skladu sa uputstvom za upotrebu, kao i u slučaju da su vršene bilo kakve popravke ili pokušaji popravki od strane neovlašćenih lica.

OPIT COMPANY doo garantuje za kvalitet svih proizvoda iz svog asortimana.

Za dodatne informacije možete nas kontaktirati na shop@opitrasveta.rs.

 

Reklamacije

 

U zavisnosti od vremena kada je nastao kvar, postoje sledeće kategorije reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda:

1. DOA – Dead on Arrival je reklamacija u trenutku instalacije ili prvog puštanja u rad.

To znači sledeće:

– isporučeni proizvod je oštećen, nedostaju mu neki delovi (nekompletan je), ne odgovara projektovanoj nameni ili specifikaciji. U ovom slučaju problem se mora evidentirati na licu mesta, ispred kurira, tako što ćete proveriti robu i ukoliko nešto nije u redu, odmah prijaviti neispravnost. Ukoliko kurir ne sačeka da proverite paket rok za reklamaciju je 14 dana.

U koliko je paket koji Vam je kurir dostavio oštećen možete odbiti pošiljku, ukoliko šteta bude ustanovljena nakon isporuke i otvaranje paketa dužni ste da reklamaciju prijavite u roku od 24h jer u suprotnom neće biti prihvaćena.

– ako tokom instalacije ili prvog puštanja u rad utvrdite da je proizvod neispravan, potrebno je da nas odmah obavestite tako što ćete nas kontaktirati telefonom ili nam poslati mail sa opisom problema i Vašim kontaktom.
2. Reklamacija na funkcionalnu ispravnost proizvoda.

U ovom slučaju, robu odnosite u maloprodaju gde ste uređaj kupili i gde ga možete reklamirati. Ukoliko ste uređaj kupili preko web-a, kontaktirajte nas putem telefona ili e-maila.